Du är bäst <3

Hej mina vänner, kom hem för en liten stund! Vi hade seminarium imorse, snökaos överallt, bläää. Vi slutade kl: 11.00 men självklart satt vi kvar i skolan, åt och pratade en hel massa =). Totalt var vi 6 personer som pratade i min på varann :P. Skönt att avsluta skolveckan på ett mysigt sätt, nu börjar nämligen vår helg, 3 dagar lång helg, yeeey =). Min kära vän åkte ännu en gång med mig till Fittja, för att sedan själv ta tunnelbanan till Skärholmen, snäll kompis som vill göra mig sällskap,  du är bäst <3.
Nu har jag ätit Miaads mammas dolma, nam nam, väntar på att Miaad ska komma hit, hoppas att hon kommer, hon är trött :(. Men det känns som om vi bara ses under helgerna, surt, vi är ju fan grannar! Annars så kommer jag att gå och lägga mig, jäkla tandvärken är tillbaka :'(.
Men nu blir det att be en bön, till vår skapare <3.

Hörs senare, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0