Uttråkad?


Hittade en rolig lista på Laila Aziz's blogg, har tråkigt och har ingen lust att plugga, så jag ska sysselsätta mig med denna lista =)

Namn
: Nasrin

Kallas för: Nasse, Nazziii

Stjärntecken: Skorpion

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Fyra (öronen)

Tatueringar: Inga!

Längd: 1.62

Skostorlek: 38 ( festskor, 36-37)

Hårfärg: Brunett

Fräknar: Inga! ( tycker dock att det är charmigt)

Motto: No one love's a hater, so don't be one ;)

Kär? knappast va! :P

Önskar du att du bodde någon annanstans? Älskar Sverige, men USA, Bora Bora & andra fina ställen är inte helt fel :P

Tycker du att du är attraktiv? Ja, det tycker jag väl för det mesta =)

Dricker du? Nää, jag är en stolt nykterist =)

Röker du? Absolut inte!

Vilket schampo använder du? Elvital

Vilken parfym använder du? Byter ofta, har massa dofter hemma, favoriten är Amor Amor

Vad är du rädd för? Djur

Gillar du att tvätta? ibland

Gillar du berg- och dalbanor? Inte värst alltså, gillar inte känslan av att må illa!

Senaste…

Filmen du hyrde? Jag hyr nästan aldrig film, ser film på tv eller online på nätet

Filmen du köpte? Kommer inte ihåg.

Låten du hörde: Tamer Hosby, Erga3ly ( love it)

Låten du laddade ner? hmm..måste ha varit youtube download till shirins fest

Personen du ringde? Fariba

Personen som ringde dig? Miaad

TV-program du såg? Biggest Loser

Person du tänkte på? Min familj och vänner

Favorit…

Låt: Erga3ly, Mosh Ader, Maybe

Sak att göra: äta kebabgryta och sen sova :P

Sport: det måste ändå vara boxning

Dryck: Coca cola

Kläder: Beror på väder.

Film: Dagboken

Bil: Har ingen

Serie: Greyes anatomy, desperate housewives

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Nej?

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Den som börjar slåss har slut på argument!

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Det tror jag inte

Antal…

Gånger du varit kär? allt för många gånger, men mest när jag var yngre!

Gånger ditt hjärta brustit? Sånt skulle jag aldrig erkänna :p

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen gång hoppas jag, gillar inte att folk mår dåligt pga mig!

Tjejer du kysst? Ingen gång!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Massa!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Haha, räknas skoltidningen? isåfall ett par gånger :p

Senaste…

Boken du läste?  de enda böckerna jag orkar läsa är skolböckerna egentligen så det går riktigt segt

Personen du fick e-mail av? minns ej, men från vännerna i klassen

Personen du fick brev av? skickar folk fortfarande brev? fick brev från biblioteket idag :P

Personen du fick sms av? Min syster Sara

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Senast idag =)

Saken du köpte? hmm..Glitterdust? skor? minns ej!

Vad har du gjort idag? Lagat kebabgryta, dammsugit och hängt med Miaad

Brukar du svära mycket? Inte så farligt mycket, aldrig bland folk ute!

När stiger du upp på morgonen? Om jag är ledig sover jag till ca 11.00, skoldagar 8.00 kanske?

Vad har du på dig? Just nu har jag mjukiskläder =)

Vad ska du göra ikväll? Klockan är 22:43 vad finns det att göra nu? Äta?

Vad är du allergisk mot? Bitterfittor och männsikor UTAN självrespekt, blääää

Var har du ont? Magkatarr

Använder du hårspray? Nästan aldrig, kanske om jag ska på bröllop

Kan du stå på händer? Har aldrig kunnat, kommer nog aldrig att kunna heller

Håkan Hellström eller The Ark? Vem fan är det? :p nää driver bara, gillar inte deras musik

Salt eller socker? Beror på...

Gillar du ketchup? Ibland, men inte för mycket då tappar jag aptiten. Kan inte se på när folk dränker sina pommes frites i ketchup.

Är du glad nu? Lite blandade känslor

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Festmusik ( helst persiska)

Stockholm är… ? Älskar Stockholm, det är här det finns liv =)

Göteborg är… ? Gillar göteborgare, lagom goa, men deras dialekt är att döö för =)

Spaghetti eller makaroner? Älskar mammas spagetti, makaroner är helt okej

Land du vill besöka? Kurdistan, USA och jag åker gärna till Iran igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0