Det var länge sen...


hej på er <3

Känns så trist att jämnt behöva skriva att man ska plugga :(. Jag pratade just med en nära vän till mig från Karlstad, vi hade inte pratat över telefon på väääldigt länge, så det var jättekul att höra hennes röst och hennes lilla flickas röst i bakgrunden ;). Som vanligt hade vi en hel del att prata om ;). Det är skönt att jag iallfall tar mig en kort promenad varje dag och får frisk luft trots det dåliga vädret! =).
Nu försöker jag övertyga Miaad att komma till mig, haha, vår dagliga rutin att få den andra att komma hem till än :P. Men vi får se hur det går idag.
Nää, nu måste jag sätta fart och plugga, dagarna flyger ju bara förbi, vips så är det väl fredag snart ( tentatid då) :(.

Puss på er <3




Kommentarer
Postat av: fariba

miss u too you know that :)

2010-01-13 @ 15:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0