Belöna mig själv =)

hej på er =)
Är hemma med pappa idag, fixade fiskgratäng till honom och hamburgartallrik med pommes och sallad till mig =). Jag har suttit framför datorn i flera timmar nu, lyssnat på musik, pratat över msn och försöker göra klart en uppgift ;). Vi åkte inte till skolan idag för att Rejwan messade mig inatt och sa att han var tvungen att åka til Arlanda för att hämta sin syster kl: 5 på morgonen..jag tyckte att han skulle hem och sova efter det, vi kan ju faktiskt plugga hemma idag och ses i skolan imorgon ;).
Ska se till att vara duktig och plugga klart och ta en dusch och sedan belöna mig själv med en film =).
Puss på er så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0