Back tooo school!

Man ba tja bloggen =)

Sitter här och försöker göra klart mitt arbete som jag ska skicka in ikväll, ohhh shiit, det slog mig just att det är  ikväll som den ska in! Damn! Ska fatta mig kort =).
Åkte till skolan idag vid 13 tiden för att hämta ut min förra hemtenta, ska kompletera 2 delar, men vem ska inte det typ, så det är lugnt ;). Sedan så hängde lite med ett par i skolan men fick inte någonting gjort så jag, Mina och Fadia åkte hem vid 17 tiden för att forsätta plugga hemma =).
Så nu har jag bett, lagat en god currykyckling som jag ska ha i cibattabröd tillsammans med sallad =). Så fort badrummet blir ledig, så ska jag hoppa in i duschen och sen plugga klart! japp, det är mina planer för ikväll;).
Hörs när vi hörs små troll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0