Ändrade planer

tjabaa =)

Är lagom uttråkad idag, men det är också för att jag vet att jag måste plugga en hel del idag! Som tur är har Mina min laddare till laptopen och laddningen håller på att ta sluten på den här datorn, det innebär att jag inte kan sitta framför datorn mer fram till 18 tiden då Mina kommer hem med laddaren, detta betyder att jag inte kan ha nån internet...detta betyder mer plugg för min del =)

Vänta, det ringer...det är Miaad! =)

Hon och hennes mamma vill att jag och min mamma åker med dem till Ikea och Skärholmen,,,shiit, hur ska jag nu hinna plugga? :S
Gud! Jag försökte säga neej, men det gick ju inte så bra direkt :P. Men snabb shoppning mår jag nog bra av =). Nu blir det att be snabbt, byta om och åka iväg, Miaad har lovat att vara vår taxi, så hon tar oss dit vil vill =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0