Råplugg hela dagen!

Gud har ni sett vilket väder det är där ute? Rena rama snöstormen, jag tyckte att det kändes skönast att bara vara hemma idag och plugga inför måndagens salstenta ;). Ska ta mig en varm dusch, äta gott och bara plugga hela dagen!

Förresten glömde nämna att jag har gjort en beställning från H&M som kom för någon dag sen. Beställde hem en kläning, kavaj och tröjor. Visar dem så fort jag får tid över ;).

En dag som denna saknar jag mina flickor i skolan,m vi har alltid jättetrevligt tillsammans! Igår så var vi hemma hos Simona som bor i närheten av skolan. Det var jag, Anno,, Sara och Simona. Söta Simona hade lagat mat till oss och till efterrätt blev det hallon och fläder paj, yummie! Arabisk musik i högsta volym, mysigt =).

Nä nu ska jag äta, ha en underbar dag, puss på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0