Playing wifey :)

Känns så skönt att jag skrev klart min salstenta igår, inte för att jag vet hur det riktigt gick, men det spelar ingen roll, jag var sååå trött på den! Jag var hemma hos Simona igår och vi satt bara och pratade, senare kom även Anno och Farid =). Åkte hemåt och  bara tog det lugnt hemma med Shirin resten av kvällen, då resten av familjen har varit i Trollhättan och hälsat på min syster Sara som blev mamma den 12/12 :D:D.

Idag har jag en massa för mig, idag kommer äntligen familjen hem, det har varit så tyst hemma, usch det är vi inte riktigt vana vid :p.
Så nu är jag ensam hemma och ska laga mat till familjen bestående av: persisk ris, zereshk, kyckling med potatisklyftor i ugnen och ghormesabzi som är en persisk gryta =)=).

Ska strax ner till tvätten också, sen ska jag dammsuga hemma och sen iväg till tandläkaren igen för att göra en rotfyllning :(.

Ähh måste ner till tvätten nu..gaah maten är fortfarande på spisen, vågar man låta det stå på låg värme tro? :S

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0