Lycka!!

Nu får ändå min tandvärk ta och lägga av!! Jag har haft ont i 3 hela dagar, då menar jag oonnnnnt!!
Bokade in mig hos min privata tandläkare akut idag, mådde jättedåligt och spydde där :(. Hur som helst kom han fram till att jag har fått inflamtion i tanden. Så jag fick in två nya tider, gå på pencillin i 20 dagar och dessutom kommer jag att bli nästan 5000 kr fattigare, yeeey :D.
Det som är ännu värre är att jag fortfarande har lika ont nu som jag hade innan jag gick dit imorse :(.

Jag har en salstenta på måndag, så jag har massvis att göra, men tyvärr har jag varken ork eller motivation, blää.

Gud vad jag känner mig allmänt negativ!

Men det är en massa fint som händer också, jag säger bara: 12/12/2010 20:24...Lycka!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0