It's Pizza Time!

Heje =) Hoppas att ni har haft en trevlig söndag? För att det har jag haft =).
Var ute på en långpromenad med en kompis, vi hade inte setts på väldigt länge, så det var trevligt att bara umgås och Figge var också med, stackaren orkade knappt gå, jag fick bära honom flera gånger ( han har haft det lyxigt, varit ute på promenad tre gånger idag).

Jag har hunnit plugga lite, pratat i telefon med en kompis från Halmstad, Gud vad vi har skrattat :D.
Dessutom var jag, Shirin och Figge i pizzerian och beställde hem bella och kebabpizza till hela familjen, matkoma, joo tack ;).

Nu lyssnar jag på persisk musik, bland annat Dariush och Reza Sadeghi och strax ska jag forsätta plugga inför salstentan den 20:e dec. Just nu läser jag om inkomstlagen och Mervärdesskattelagen, tull och skatt. Väldigt intressant :).

Ha en forsatt trevlig kväll <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0