Gingerhead!

Gaaah, att jag alltid ska expremintera med mitt stackars hår som inte har någon direkt talan! Idag fick stackaren vara med och bli röd/orangehårig!
Jag ser ut som en morot/rödluvan/gingerhead mfl..ahahah helt galet!
Mina och Jones har gått runt och gjort en massa låtar om mig och mitt hår. Typ gingerhead, gingerhead, ginger all the way,,,en jullåt om mitt hår :( :p. hahah

Men målet är att jag ska få ljust hår så småningom ;). Har spenderat min måndag genom att bara vara hemma, färga håret och äta en massa :). Äter en hembakad tårta, chips och ostbågar..yeeyyy barnkalas känsla :D

Mitt hår ser typ ut såhär just nu. ( ej jag på bilden)

Kommentarer
Postat av: fabbe

stackars hårrrrrrrrrr hehe

2010-12-28 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0