Elva minuter!

Känner mig trött i huvudet, oohh vad det skulle sitta fint med en siesta just nu!
Har varit Hallunda bibliotek för att plugga idag, det gick väl sådär, började istället läsa på boken "elva minuter" som är skriven av Paulo Coelho. Blev helt distraherad. Så tog mig till gymmet istället och pumpade i en timme istället ;).

Jag är smått irriterad för att jag har nu försökt att få tag på länstyrelsen i Uppsala under hela veckan. Jag behöver nämligen ett rättsfall och dombeslut (MB kap 14)  inför min uppsatsskrivning under jullovet. Dessa idioter svarar inte, jag blir tokig på dem. Utan dombeslutet kan jag inte sätta igång med mitt arbete!!

Nää ska vila upp nu..är galet trött, en kompis ringer snart för att prata om något viktigt. ha det bäst..puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0