Film och fika

Lite dejavu känsla, sitter här i soffan ikväll igen och bloggar och Jones sitter brevid mig och spelar på sin PSP ;). Har spenderat hela dagen med Miaad idag =). Gick hem till henne under eftermiddagen,vi satt och tittade på filmen "purpurfärgen" med bland annat Oprah Winfrey". Vi satt och fikade tillsammans med hennes mamma också.  Det spöööööregnade som *** idag, så vi stack ut på en liten runda och blev sjuktblöta, bästa känslan, att bara stå under regnet och njuta och rensa tankarna =).

Helt dygnblöta gick vi hem till mig för att ligga i soffan och titta på gamla bröllopsvideon från min släkt, alltid lika kul och skratta åt folks olika danser och frisyrer ( garvade åt mig egna, 3 års gamla hårfärg, blonda slingor i ganska mörkt hår, själva frisyren i sig var snygg men färgen och inte tala om sminket..jag såg ut som ett spöke, hahaha. Jäkla frisör och sminkös som fixade mig inför min kusins bröllop i Iran :O :p).

Midie kom också förbi för att titta, vi satt och åt middag och planerade in en tjejkväll nästa vecka, då vi alla tjejer ska titta på Sex and the city 2 hemma hos oss =). När middagen var klar, blev vi sugan på snacks, så jag och Miaad tog bilen till ica maxi och handlade hem bland annan ostbågar, dricka, bullar, muffins och en hel del mat.

Avslutade kvällen med att titta på "Green street Hooligan" (2005) med mina syskon och så fikade vi en massa gott.

Snart hoppar jag in till sängs, natti natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0