Tack Nohra =)

Så nu är jag hemma igen efter att ha varit hemma hos Nohra och har haft en avskedsmiddag med hennes ca 20 närmaste vänner =). Det blev en god buffe' och en massa efterrätt ( jag bakade en kladdkaka som jag tog med mig, det uppskattades mycket =). Det var iallafall en trevlig kväll, kommer att sakna henne då hon är borta och pluggar, men hon kommer nog hem lite emellan åt ;).
Tack till Miaad också för en mysig tjejdag <3.

Här kommer ett par bilder, dem är tyvärr inte dem bästa, de är tagna med mobilen :p

Kladdkaka...den ser så torr ut på bilden :p


Sämsta outfit bilden ever, men klänningen är i spets och Miaad hade
lockat mitt hår...det var jättefint, tyvärr syns det inte :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0