Träff med mina tjejer

Trött, trött, trött! sitter i soffan och äter en massa pringels och drömmer mig bort till min säng, som inte är särskilt långt borta, men jag har ont i äggstockarna och har ingen lust att sova då! Nu ska jag sluta klaga :p.

Idag hade jag regestrering i skolan, inför den nya terminen och till inriktningen. Jag kommer som sagt att studera Europa programmet med inriktning på offentlig rätt, termin 3 =) Tiden flyger iväg när man har kul, hoppas att den här terminen blir minst lika kul som de två förra ;). Träffade mina tjejer där + Victor =). Det var jättekul att höra hur alla har haft det under sommaren, i Egypten, Turkiet, Montenegro och Bulgarien. Själv har jag spenderat hela sommaren i Sverige, så jag får ta och resa senare i höst istället =).

Skyndade mig iväg och handlade en massa mat hem och sen så kom underbara Jasi hem till oss, vi satt och fikade och lunchade och pratade en massa, så mysigt att bara ligga i soffan och slappa i det småkyliga vädret. Som vanligt hade vi en massa att prata om, idag blev det bland annat om: Frankrike, alltså romers och muslimers utsatthet i Frankrike, vidare pratade vi om förhållanden och om "teddykillar", helt olika ämnen :p. Tack för en trevlig kväll hjärtat <3.

Ska äta mig en kvällsmacka och sen bums till bädd, får se vad morgondagen har att erbjuda ;)

Natti natt <3


Kommentarer
Postat av: nadja

sv: fan vad nice!

shitt är as glad nu. tal+skriftligt är det bästa!

ja det klart ja satsar på mvg :D

2010-08-27 @ 18:11:59
URL: http://nadjafeili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0