Shopping!

Gud, vad jag är trött, men inte orkar jag röra på mig från soffan, för att gå och lägga mig, nopeee! Hur som helst, jag och Miaad tog t-banan ( för ovanlighetens skull ) in till Skärholmen för att shoppa! Det var jättelänge sen som jag och hon åkte för att shoppa tillsammans. Sagt och gjort, så sprang vi omkring där, hittade oss en massa fint =). Jag gick omkring i ett par kilklackar, som dödade mina fötter ( har fått blåsor på fötterna).

Vi lunchade och shoppade ;). Jag har nu på riktigt märkt, hur mycket jag gillar att handla killkläder, inte till mig såklart, men till killar. Så såfort någon behöver hjälp för att handla till deras pappa, pojkvän eller bror så skriker jag till, och bara...ohhh får jag hjälpa till? :p. Det är nånting med killkläder som jag gillar! Så idag handlade vi inne på Bomerang, en stickade cardigan i killmodell, jag är nöjd! =).

Sen blev det fika hemma hos Miaad med hennes familj, komma hem, tillaga Tacos och Mina bakade en massa kladdkaka, yuumiie =).
Nää, ska tvinga mig själv upp för att borsta, smörja in ansiktet och sen gå och lägga mig för att få skönhetssömn ;).

natti natt små troll <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0