Överraskning <3

Fick finaste överraskningen idag, mina kusiner kom till oss tidigare än vi hade förväntat oss, trodde inte att de skulle komma förens imorgon, men där stod dem vid vår dörr och överraskade oss, vi hade ingen aning. Vi blev jätteglada =). Så nu sitter hela gänget och tittar på benknäckargänget på kanal 6 och äter snckas och dricker kalle sprätt, busigt gott :p.

Tidigare idag var även Miaad här och gjorde oss sällskap, vi planerar in en tjejkväll denna vecka, då vi ska titta på sex and the city och ha en mysig kväll ;).
Jag färgade dessutom mitt hår idag, mest utväxten och imorgon ska min kusin Zahra lägga in blonda slingor i mitt ljusbruna hår med hätta, längtar =).

Nää, nu väntar sourcream and onion chips, snacks från Iran och dubbelavsnitt av sex and the city på kanal 3, myyys <3.

Natti natt små troll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0