Olivolja + Bakpulver

Ska sätta mig ner och äta min kvällsmat snart, men tänkte tipsa om hur du gör en egen liten mask, för att få bort porer på t.ex näsan =).
 Det enda du behöver är, olivolja och bakpulver, blanda 1 tsk bakpulver och ca 1-2 tsk olivolja och massera in den på näsan. Låt den verka i ca 5 min, sedan så baddar/skvätter du lite vatten på den, nu kommer den vara vit och bubblig, ingen fara, låt den verka i ytterligare 3 min och tvätta av den med ljummet vatten!
Resultat, len och fräsch näsa, fri från porer ( detta behövs förmodligen göras ett par gånger innan du får bra resultat).

Det var min första gång, but i liked it, lätt som en plätt ;).
           

                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0