Friends from the past

Idag har jag sett till att vika tvätt, städa hemma, handla mat IGEN! Var ute med Miaad i det sköna vädret, satte oss  på en parkbänk och njöt och pratade på =). Och nu sitter jag vid köksbordet och äter kanelbullar och varmchocklad, yuumiie =). Dessutom så sitter jag och pratar med en barndomskompis över fb, har inte pratat med henne sen vi bodde i Mjölby och det var många år sen!.

Ska snart sätta igång med maten, ska laga kebab med bröd och pommes, sallad, tsatsiki och dricka, mina små syskon kommer att bli överlyckliga, speciellt Jones, han älskar skräpmat ;).

Och ikväll ska jag se till att gå och lägga mig tidigare, jag gick och la mig runt fem imorse, satt och pratade med en kompis hela natten, så det blev sjukt sent, är inte van att vara vaken så länge, nää skärpning, ikväll får jag ta och lägga mig mycket tidigare. Har fått jäkla munsår/ munherpes av nån idiotisk anledning, så nu har jag feta silikonläppar...bläää.

Ohh ännu en sak som jag måste ta tag i är, ATT PLUGGA INFÖR SALSTENTAN DEN 19:e!!!! Har ingen ork eller lust, ser mer fram emot att mina kusiner kommer hit från Mjölby :D.

Hörs senare, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0