Fredagsmys med familjen

Sitter i soffan tillsammans med mina syskon och tittar på nån modeprogram på kanal 2, där de visar hur man skapar dofter och tillverkar skor designade av Karl Lagerfeldt m.fl. =).

Resten av dagen har jag bara umgåts med familjen och tagit det lugnt. Jag stod för middagen, det blev lasange, en god sallad och dricka. Till efterrätt åt vi, glass, maräng och colasås =). Gott var det =).
Efter maten bestämde vi oss för att titta på det nya "karate kid" filmen där Jackie Chan och Jaden Smith spelar. Måste säga att Jaden Smith ( Will Smiths son är bland dem vackraste ungarna jag har sett på ett bra tag).
Filmen får helt klart godkänt av mig, mest för att jag gillade huvudpersonerna i filmen =). Det har varit mysigt att vara med familjen och bara ta det lugnt, precis så som en fredag ska vara ;).

Ja, juste jag och Mina framkallade 100 bilder idag också, som vi ska få hem om ett par dagar, det var väldigt länge sen som jag framkallade mina bilder, det är mycket roligare att ha bilderna i album än att titta på dem på datorn.

Nää, nu ska jag göra en lätt kvällsmacka och sen hoppa in i sängs, natti natt små troll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0