Filmkväll med pizza

Heeej små troll =)
Hoppas att ni har haft en fin dag?! =). Jag kom precis hem, har varit hemma hos Miaad, tog med mig morotstårta, chips och dill. Vi satt och åt, lyssnade på musik, la fin rosa nagellack från O.P.I och hade oss fin tjejsnack =).

Efter det gick vi ut och träffade Atte, det var första gången för mig, Gud vilken fin människa =). Vi satt på ett fint avskilt ställe alla tre och bara pratade och skrattade =). Tack för en trevlig dag <3.
Jag ska strax hoppa in i duschen, sen ska jag snabbt ner till pizzerian för att köpa bellapizza ( kyckling, annanas och curry) till familjen, och så ska vi titta på film, förmodligen så kommer det bli "Prince of Persia", lillbrorsans val, men det blir nog mysigt, det är hans sista sommarlovsdag, putttee :(.

Ha det bäst, puss på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0