Fighting

Hej på er, det var länge sen jag skrev sist, men för att vara ärlig har jag inte haft någon lust att skriva. Men nu sitter jag i en skön fötölj i vardagsrummet och myser med en pläd, för visst har det blivit mycket kyligare?
Hur som helst, så har jag haft en hel för mig senaste veckan, kusiner från Iran, morbror och hans fru från Göteborg och lite annat. Så man kan nog lätt säga att jag är ganska slutkörd nu, men jag klagar absolut inte för att jag är den typ av person som bara älskar att ha människor omkring mig med en massa ljud, för annars blir jag tyvärr lätt deprimerad.

Idag gick jag ut med Miaad, vi handlade en hel del mat hem till mig, satt ute och fikade ( Miaad är den enda personen, förutom min pappa, som verkligen kan bli sugen på dadlar med valnötter från ingenstans) sagt och gjort köpte hon dadlar och valnötter och åt det ute på vår lilla hemliga ställe =).
Sedan kom vi hem till mig och åt middag, läste veckorevyn och bara tog det lugnt, lagom mysigt precis som jag vill ha det ;).
Efter det tittade jag, Mina och Jones på filmen "Fighting" där den otroligt charmiga Channing Tatum spelar. Jättebra film som jag rekommenderar ;). Efter det så låg jag bara i soffan och tittade på 2 avsnitt av " Sex And The City" på kanal 3. Ska lägga mig snart, har varit en lång dag, men innan det ska jag prata klart med min söta kusin Zahra ;).


Natti natt


Kommentarer
Postat av: Shirin

Sexiiiiiii! :D

2010-08-10 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0