Vilken dag!

Vaknade upp med extremhuvudvärk, var tyvärr tvungen att spy för att huvudet skulle känns lättare :(. Sedan var det bara att åka till skolan för informationssökning i biblioteket, jag kan säga såhär, nästan hela klassen var inloggade på Fb, så att så kul var det inte att lyssna på honom :P.
Sedan var det dags för lunch, jag, Rejwan, Anno, Lotten och Daniel tog och lunchade och satt och diskuterade om allt möjligt innan alla åkte hem ;). Jag, Shirin och Sev åkte för att handla hem ingredienser till Minas tårta =). Kom hem och somnade nästan på direkten, hade jätteont i magen, magkatarren har bestämt sig för att dyka upp helt plötsligt :(. Men jag har inte stressat alls på flera månader och äter ordentligt, men jag tror ärligt att det är all kolsyra, dricker MASSOR med cola..måste verkligen sluta, om jag ska bli bättre snart!
Som min kompis Nebbe uttryckte det: - Hur fan kan du ha magkatarr, min mormor har ju det och jag trodde inte att blattar fick det! :P

men men..nu ska jag ta det lugnt en stund och sen lägga mig ;). Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0