Valborg

Idag är det soligt och fint väder =). Själv har jag sovit i hela 12 timmar..det händer väl aldrig skulle jag nog kunna säga. Med tanke på att jag inte hade sovit alls, natten innan, så somnade jag redan kl:21.00 och vaknade kl:9.00 imorse ( vaknade FLERA gånger under natten för att gå på toa och dricka vatten). Så nu är kl:12.03 och jag har redan hunnit äta frukost och lunch. Och min helg började redan igår, eftersom vi inte har skola idag, dessutom så är det valborg idag och mina kompisar ska ta sig till Uppsala för att festa ;).
Idag vill jag bara ta det lugnt, eftersom jag har haft så mycket magkatarr på sistone, så idag blir det promenad och film, precis vad jag behöver =).

Ha en underbar valborg, puss på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0