Tänk och bo på landet

Blev väldigt besviken när jag insåg att "greys anatomy" hade blivit inställd på grund av hockey, IGEN!! Sjukt surt, eftersom det är det enda programmet man längtar till på onsdagar!
Hur som helst så tittade jag på "Leila bakar" istället, himla mysig program, med himla mysig kök på landet, just så skulle jag vilja ha det! Tänk om man bara kunde fly storstaden under hela sommaren, bara åka någonstans långt bort, bo i en stuga vid nån sjö, kunna cykla runt överallt, laga god mat och baka cupcakes och njuta av sommaren, bort med all stress! Det är livet det =). Man vet ju aldrig, kanske får möjligheten att komma bort på det viset någongång, i nån liten stad här i Sverige, eller varför inte i härliga Italien.
Jag låter som en 70 årig tant, men det är precis så jag skulle vilja ha det ( utan alla husdjur såklart) och bara under ett par månader under året =). Nää, nu ska jag sluta drömma mig bort, utan komma tillbaka till verkligheten och storstaden ;).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0