Snön är tillbaka :(

heej på er, vaknade idag av dunkande huvudvärk :( Pappa och mamma skjutsade Sara hem till kusinerna, så att de kunde åka hem till Trollhättan, saknar henne redan :(. Men vi ska se till att ses snart igen =) <3.
Mina kusiner kommer till oss på onsdag istället! Så idag tänkte jag passa på att plugga och förbreda mig inför en redovisning on energidryck på onsdag...blää..hatar att redovisa :(.

Har suttit och kollat på "Jersy shore", reality serien som går på MTV, hatar sånna programm annars..men denna går var det riktigt kul, en bunt galna italienare..ihih =).

Nää nu ska jag se till att äta en god middag och sen kolla på SATC på tv ;).
Hörs senare, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0