Sjukligt trött

TRÖÖÖTTT! Jag känner mig sjukligt trött, har inte sovit alls inatt, kunde helt enkelt inte sova inatt, hade migrän, bläää. Var tvungen att ta mig till skolan för att vi hade seminarium och opponiering, som gick ganska bra faktiskt =). Slutade 11, men stannade med Nebbe för att plugga, sedan kom Sozan, Azra, Mohamed, Darko och ännu senare kom även Shirin och Mina =). Lite plugg fick jag gjort, men försökte för det mesta hålla mig vaken, det är kul när man har trevlig sällskap =). Men vi åkte iallafall hem vid 17.30. Jag är helt slut, men känner att det är alldeles för sent för att gå och lägga sig nu och sen vakna senare.

Kommentarer
Postat av: Francesca5129

Very nice site. Will sure visit again.

2011-06-10 @ 12:36:10
URL: http://francesca5129.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0