Härlig dag ute i solen =)

heeej soliga Sverige, ( visserligen har det börjat småregna nu)! Men Gud vilken härlig dag, jag är inte så mycket för värme, men jag tycker att det har varit otroligt skönt att sitta ute på skolgården med juice eller glass i handen, och att sitta med världens härligaste gäng är nog bara ett plus ;). Satt ute på skolgården i ca 4 timmar idag och bara tog det lugnt med vännerna ;). Ett gäng bestående av Jasi, Rejwan, Mohamed, Nebbe, Darko, Ezra och Sosan och jag såklart =) Efter flera timmar ute så bestämde vi oss för att åka ända till skärholmen för att luncha, själv var jag äcklad av mat ( spydde som fan inatt =( ), så jag tog mig en snabb shoppingsrunda medan resten lunchade, Jasi och Darko följde inte med!
Fick med mig ett par svarta tights och ett diadem som jag kan visa bild på senare ;).
Förresten måste jag göra om min muntliga tenta, jag hade inte läst igenom böckerna så att jag var väl knappast förbredd, men men, ny tid den 10/5.

Nu ska jag mysa i pyjamas och förbreda mig inför en lång tv kväll...det är ju tisdag idag :D

Pöööözzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0