Grattis älskade mamma <3

Min underbara mamma fyller år idag, älskar dig från hela mitt hjärta, du är anledningen till att jag finns, vad skulle jag göra utan dig? Du är den som alltid får mig att skratta när jag mår dåligt, den som kollar till mig en extra gång när jag har feber och har funnits där för mig när jag trodde att jag inte kunde må bättre <3.
Du är solstrålen i vårt liv, hela familjen älskar dig och vårt hem är inte ett hem utan dig vår älskade ängel <3.
Hoppas att du har haft en fin dag ( även om du var tvungen att jobba idag). Mina har bakat en tårta som vi ska äta och fira dig med ;).

Må du leva ett glatt, friskt, lyckligt liv i både dig själv och tillsammans med alla du älskar och som älskar dig <3<3<3



Kommentarer
Postat av: Zara

Graaatttiis älskade mimiii:)<3 stämmer veerkligen att hon är en solstrålee:)

2010-04-13 @ 19:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0