Fredagen den 9 April

Heeej kära vänner =) sorry, orkade verkligen inte att blogga igår, så ska berätta lite kort om min dag igår ;).
Vi hade seminarium igår och efter det blev det lunch med resten av gänget. Min kusin zahra nvar också med oss i skolan =). Efter lunch kom Nebbe och Darko och påminnde mig om min intervju om diskriminering. Vi 14:30 gick jag in och blev intervjuad, det gick hur bra som helst :). Efter det tyckte vi alla att vi förtjänade en god fika, Jag, Mina, Zahra, Mohamed, Nebbe och Darko =). För vår del blev det kladdkaka med chockladmouse och grädde och piggelin glass...yuuumiee =).
Senare åkte vi hem och jag somnade nästan genast, var sjukt trött :(. På kvällen blev det mys för oss tjejer, med "New Moon" och en massa gott =).

Trevlig och mysig dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0