Färgar håret

halllu, kom just hem från ica maxi, promenerade dit med Mina, Miaad och Coco. Köpte med hårfärg till både mig och mamma, så har gjort en testslinga nu, för att se hur länge jag ska ha det i håret ;).
Var tidigare i skolan idag, hämtade ut tentan, fick G =). Satt och gjorde ingenting i skolan, tillsammans med Jasi, Rejwan och Mohamed :P. Solen sken så messade Nebbe och undrade om han och Darko ville sitta ute i solen och det ville dem, så vi satt och njöt av vårsolen nån timme ( förutom Darko, som frös ihjäl, stackare :( ).
Nää, nu ska jag fixa håret! Ikväll är de en massa på tv, men kommer nog skippa det, för att titta på när INTER möter BARCELONA!!! ( uppdaterar mer om matchen senare) .


Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0