En massa att göra

Hej allihopa, sorry för dålig uppdatering..känner mig helt slut :(. Började 08.00 imorse för att jag hade en redovining, det gick bra även om jag fasade för att det skulle gå illa, eftersom jag inte gillar att stå framme och prata inför personer jag inte känner! Sedan var det seminarium till 12.00.
Efter seminariet var jag och Rejwan, jättehungriga, så vi drog ner till pizzerian i flemingsbergs centrum och åt pizza, sedan kom äve söta Mina och gjorde oss sällskap :). Mina kusiner kom med 15 tåget ocg det innebar att jag fick vara kvar i skolan i 3 timmar, men det gjorde inget för att en (sömnig Rejwan), Mohamed och Homan gjorde mig sällskap, tack grabbar =) <3

Sedan hämtade jag mina söta kusiner från tåget och vi åkte hem för att äta mammas goda mat =). Sedan tog jag en UNDERBAR tupplur...yeeey =).

Ikväll ska vi tjejer titta på "Greyes anatomy" och sedan blir det cleaning out my closet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0