Youtube hela dagen

Gud, jag har bokstavligen suttit framför datorn HELA dagen!! Kommer att bli helt senil snart!. Jag har bland annat suttit framför youtube och blivit inspirerad av en massa människor. Det finns en hel massa att lära sig på youyube. Tittat på hur man färgar håret, plockar ögonbrynen, fixar sotiga ögon med en kajalpenna och hur man fixar franskmanikyr med akryl och gele', allt det här HEMMA!!. Helt underbart, när man t.ex. är en fattig student som jag och en hel massa andra människor, så kan det vara bra att lära sig det mesta hemma =).
Det är både billigt och kul, en sysselsättning liksom ;).

Funderar därför på att beställa hem lite prylar från www.nails4you.se  för att testa och lära mig att fixa naglar. Jag älskar sånt, och detta får mig sysselsatt då jag inte pluggar och får mig att tänka på annat, när idiotiska tankar försöker ta över ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0