Vaccinerad!

hejeee, sitter och tar det lugnt just nu, har sprungit omkring och gjort det ena och det andra! Pappas kusin, är här från Märsta, så det är kul =). Sedan har nästan hela familjen, plus vår söta gäst varit hos vårdcentralen och tagit vaccin mot svininfluensan, så nu kanske man är skonad från den sjukdomen ;). Sköterskan sa att man eventuellt kunde få feber, har faktiskt känt av det idag, men å andra sidan, jag är lite av en hypokondiker, så jag kan ha inbillat mig själv det :p. Men Mina kände också av det!.
Sedan har det vart att springa upp och ner till tvätten, hann snabbt träffa Miaad också, Gud vad man hinner sakna varann, miss u babe <3. Får ta och träffa henne imorgon igen, ( det är söndag imorgon och det innebär spadag).

Tänkte faktiskt bara ta det lugnt ikväll, har ätit en massa idag, har fått för mig att jag har gått ner i vikt, så jag måste göra något åt saken :p.
Så jag ska forsätta äta :D.

ha en forsatt trevlig lördagskväll <3



Kommentarer
Postat av: Meral

Eller huuur gumman, verkligen supergott med malaco snören:D:D

Gud så bra att ni vaccinerat er och att du än så länge känt av någon feber och hoppas verkligen du inte känner av det heller! Du har heller inget att stressa och oroa dig över inför dina tentor gumman, du är en duktig och smart tjej!:D:D



PUSS PUSS på dig och hoppas du haft en trevlig pluggfri kväll gumman!:D

2009-10-17 @ 23:53:00
URL: http://metrobloggen.se/bambi86
Postat av: Anonym

men e inte det bara riskgrupper som kan vaccineras just nu??

2009-10-18 @ 13:41:44
Postat av: Nasrin svarar:

Det hade jag också trott, men i vårdcentralen där jag bor, så var alla välkomna och vaccinera sig =), bra vaa? ;)



Kram

2009-10-18 @ 14:42:37
URL: http://naasriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0