Tack, tack, tack

Jag Älskar verkligen livet, tack gode Gud, för allt underbart som du har skänkt mig här i livet!

1. Min familj, älskar er från hela mitt hjärta

2. Mina vänner, ni vet vilka ni är, som har ställt för mig i vått och torrt, kärlek & respekt till er <3

3. Min hälsa, har inga direkta sjukdomar, så man tackar

4. Min utbildning, love it, även om jag gnäller ibland :P

5. Min Blogg + alla fina läsare

6. Mitt jobb, visst det är extra timmar, men det är precis så som jag vill ha det

7. Snart sitter jag även i programstyrelsen i skolan =)


Tack gode Gud för att du har gett mig den styrkan att resa mig upp varje morgon, be en bön och med glädje starta dagen. Jag finner en inre ro, vilket är väldigt skönt. Känner mig stark, som att jag kan göra allt och att ingenting är omöjligt.

Kärlek och respekt// Nasrin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0