Syn på förhållanden

tjatja =). kom hem vid halv sju tiden från skolan, tog med mig kusinen till skolan idag. Hade seminarium idag, det gick bra, men jag var himla trött :(. Efter det så satt jag tillsammans, med Arasta, Lizzie, Peshraw och Carro, pratade om allt mellan himmel och jord. Idag blev det om förhållanden och äktenskap, alltid kul med nya kompisar och deras syn på saker och ting.
Ikväll så blir det äntligen "Greyes Anathomy", har nog missat två avsnitt nu på grund av all plugg, men idag är jag pluggfri =).
Så det blir tjejkväll med tv, chips, chocklad och cola, göööttt =).

Puss



Kommentarer
Postat av: Laila

Abooo såg du greys Anatomy???

Izzie fick sparken hoho

2009-10-29 @ 13:59:30
URL: http://laloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0