Sjuk som fan!!

SJUK,SJUK, SJUK,..fy fan..palla!! Har inte sovit alls inatt, mått piss, men det värsta att flera i min familj känner samma sak. Vi har spytt hela natten, haft feber! :(. Tyvärr känns det ännu värre idag, vill bara lägga mig ner och sova :(. Zahoo och Jasin kom hit idag =), men så tråkigt att vi ska behöva må såhär när de kommer, vi vill ju så gärna umgås :(. Så idag blir det att lägga sig i sängen resten av dagen..blää. Gud vilket negativt inlägg :(.
Håll tummarna att jag mår bättre snart, så att jag kan komma med positiv energi. :D.

Vi hörs när vi hörs---puss puss <3




Kommentarer
Postat av: Meral

Heeej gummamn!



Men ååh stackare som gått och blivit sjuk:(:(

Hoppas verkligen att du blir bättre så fort som möjligt och hoppas även att de övriga i familjen som också blivit sjuka blir bättre snart! Krya på dig sötis och ta hand om dig gumman!



PUSSSSSSSSSSSSS och KRAAAAAAAAAAAAAAAAM på dig=))

2009-10-26 @ 18:12:46
URL: http://metrobloggen.se/bambi86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0