Relax!


tja tja, kom precis hem från skolan, är urtrött,,egentligen så slutade jag jag redan vid halv 3, men blev kvar i skolan, med ett par vänner och dessutom så är det ganska skönt att koppla i biblan ibland ;). Lämnade in mitt arbete och ska till skolan och träffa ett par kompisar för att sitta i ett grupprum och plugga, så det blir plugg, lunch, plugg och fika och plugg =). Men jag om känner mig själv och resten av gänget, så kommer det att bli en hel del snack :D.
Men ikväll, ska jag faktiskt bara ta det lugnt, ska strax hoppa in i duschen, sen pyjamasen, så blir det tv och datorn resten av kvällen :D.

Juste, får ju inte glömma "Mammas pojkar" och "Inlåst" ikväll ;).

Vad ska ni ha för er? Puss


Kommentarer
Postat av: Laila

imorgon får du åka hem diiiiirekt efter skola :P

vi är nog hos er runt tre,fyra ngt :D

2009-10-15 @ 18:52:52
URL: http://laloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0