Några förslag??

Godmorgon..en trött Nasrin här =(. Har så svårt att somna om nätterna, dte brukar inte hända, men jag har så mycket överskottsenergi, som jag inte vet vad jag ska göra med? Några förslag??
Håller på att laga mat, eller mamma har egentligen gjort grytan, jag fixade ris och sallad till den :p. Ingen skola idag,men jag tänkte faktiskt sätta igång och göra nästa veckas uppgifter, så att jag inte stressar i sista sekund =). Jag och Jasi ska umgås idag, ska se när Miaad slutar så att hon kan vara me'..känns som om det var lääänge sen vi sågs sist :(.
Nää, nu ska jag äta och göra en annan sak som jag gör dagligen nuförtiden, men inte nämner i bloggen.

Love// Nasrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0