Måste prioritera skolan!

hejee på er, känner mig superstressad, har hur mycket plugg som helst tills nästa vecka, så jag blir helt gråtfärdig :(. Tyvärr kommer detta att påverka bloggen, som nog får komma i andra hand, men jag ska självklart skriva inlägg så fort jag får ett par minuter över, soo don't worry, be happy =).
Ska ta lite frisk luft med Miaad snart, se blir det att komma hem och PLUGGA!! Skolan måste prioriteras till max just nu.
Solen skiner idag, vilket är perfekt =).

Ha en forsatt trevlig söndag. Puss på er




Kommentarer
Postat av: Meral

Lycka till med pluggandet gumman! Detta klarar du superfint ska du se:D:D Du är duktig du gumman!:D:D



PUUUUUUUUUUUUUUUUSSIIIS på dig=)))

2009-10-18 @ 21:16:21
URL: http://metrobloggen.se/bambi86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0