Mångkulturellt centrum

Brrr..nu har det verkligen gått och blivit kallt, men jag kan inte låta bli och älska hösten :D.
Som sagt så kom Jasi över, vi tog oss en fika, men det blev ju inget pluggande direkt :P. Vi hade som vanligt en massa intressanta konversationer, love you baby girl <3. Efter fikat så skulle Jasi hem för att träffa en kompis som skulle komma över och de skulle dansa :). Jag åkte med henne, vi åkte till Mångkulturell centrums bibliotek i Fittja, fick med mig 2 böcker ;). Jag gillade det där stället, bibliotek, ett fik och utställningar m.m allt under ett och samma tak =), mysfaktor 7 ;).

Just nu sitter jag och läser lite ur: Försvenskningen av Sverige, rätt så intressant bok faktiskt, men det skulle vara skönt att slippa kurslitteratur ett tag och hinna med en massa skönlitteratur =). Den tiden kommer väl ;).

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0