Lunch med givande samtal =)

Hejee mina fina läsare =). Okeej,,jag har seriöst knappt sovit på säkert 3 dygn, ett par timmar totalt!! Jag håller på att bli tokig, sov INGENTING inatt, låg och tittade på taket hela natten, jag har knappt varit sömnig, tänker inte på någon/någon särskilt. Det enda som stressar mig är skolan, det gick inte så bra på förra delmomentet, så jag går runt och får för mig att jag kommer att misslyckas med andra momentet också :(. JAG HAR INTE TID ATT TÄNKA SÅ!!
Så när jag "vaknade"/ gick upp imorse var jag så utmattad så att jag bokstavligen trodde att jag skulle svimma :S, mådde så illa också, så jag spydde :(. Men jag tvingade mig själv till skolan vid 11 tiden, vilket var tur att jag gjorde, har så fina kompisar i skolan, får mig alltid på bättre humör =). Jag, Anno, Sara och Juan lunchade ihop idag, diskuterade religion, kultur och traditioner, mycket givande samtal vid lunch =).
Sen blev det föreläsning om boken " den föreställda gemenskapen". Träffade Jasi i biblan senare, hon skulle hem och sedan till dansen, jag satt kvar med Victor och läste en stund ;).

Ska se till att SOVA ikväll..jag bryr mig inte hur jag bär mig åt, jag SKA SOVA inatt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0