Lugn lördag


Tjaaaa bloggen =).

Allt bra, hoppas jag?! Här är det bra, förutom att det känns som om jag håller på att bli sjuk, usch, nää det tycker jag inte om, har inte så lätt för att bli förkyld, händer 1 gång om året, jag äter alltid en massa när jag känner att jag håller på att bli sjuk, skumt nog så hjälper det alltid :D.
Har inga direkta planer idag faktiskt, håller på att läsa ur min kurslitteratur. Annars har jag bara tänkt att ta det lugnt, det blir nog bra ;).
Min morbror Hossein ringde mig imorse, stackaren hade totalt glömt bort att det är lördag, så han ringde mig 4 ggr när jag låg och sov, ehheh, men han är så söööt, så jag svarade när jag märkte att mobilen vibrerade, pratade med hans söta son Armin också. Älskar dig daei :-*

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0