Låt mig sova!

Hejeee, har äntligen fått sömn inatt, äntligen..helt underbart :D.
Idag är det plugg som gäller som vanligt, kanske hinner träffa Jasi, för en fika och så kanske vi kan plugga ihop. Kanske åker till skolan senare, men det blir troligtvis imorgon.

Har jag förresten påpekat hur mycket jag hatar TELEFONFÖRSÄLJARE!!?? Ohhh...så jäkla irriterande, seriöst, man vill liksom sova på morgonen, det enda dem kan göra är att ringa och störa! Jo, jag vet att det är deras jobb, men seriöst, kan de inte ringa senare på dagen?

Nää, nu ska jag sluta vara irriterad på dem, och göra lite nytta istället, lillebror är hemma från hans idrottsdag, så jag ska fixa lite käk till lillen ;).

Ha en fin dag, söta läsare <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0