Laga mat

hej på er små fina=). Låg vaken till efter 2 inatt och pratade med Meral över msn, hon är så himla snäll och det går verkligen att prata med henne om allt =). Om jag nu har glömt att nämna det så gick jag och Meral i samma skola under gymnasiet. Hon och Jasi gick i samma klass. Men vi har tyvärr inte haft så mycket kontakt, vi tog studenten, pluggade och jobbade på olika, jag flyttade till råtthålan och sen flyttade hem igen. Meral flyttade till Göteborg osv. Men hon åker upp till storstan nästa vecka, då ska jag, Meral, Jasi och Asraa träffas och fika, ska bli kul efter alla dessa år :D. 

Nu sitter jag och äter lunch, åt frukost vid 12 men jag är hungrig som vanligt :P. Mamma och Pappas kusin gick ut för att handla och ta en promenad, så jag lovade att laga maten ;).
Ska grilla kycklingfile' med ris och sallad. Dessutom så finns det mat från igår kväll kvar ;).

Sen blir det att tvätta kläder och plugga!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Meral

Heeeej gumman! Tack detsamma sötiis, du är ju själv otroliiigt snäll och jag lovar dig att det verkligen för mig med känns som att man kan prata om allt med dig...har tillome berättat massor för dig som jag inte berättat för många andra gumman, just på grund av att det känns som att man kan prata med allt om dig:D:D Det kommer att bli underbart att ses nästa vecka verkligen och sedan är det skärpning som gäller för oss- dvs att ses regelbundet!:D:D



Stooor kram på dig och puss puss och vad duktig du varit som lagat mat idag sötis...sååå gott med kycklingfilé...älskar verkligen det...mmm:D:D



2009-10-17 @ 18:02:05
URL: http://metrobloggen.se/bambi86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0