Kärlek till dig lillebror

GRATTIS PÅ 14-ÅRS DAGEN LILLEBROR!

Min söta lillebror Jones fyller hela 14 år idag, kunde inte vara mer stolt över honom. Älskar dig från hela mitt hjärta, min fotbollsstjärna <3. Kan inte fatta att det redan har gått 14 år sen du föddes, minns din födsel som om det vore igår, mamma åkte in till sjukhuset en tidig morgon, redan vid 05 tiden på morgonen och du föddes vid kvart över 3 på eftermiddagen. Då var jag 10 år gammal och en stolt jävel för att just jag fick vara storasyster till dig, liten röd var du...
jajaj.,,ska inte tjata om det nu, du har ju hört historien 100 ggr förr :P Ännu en gång, LOVE YOU..lill Zlatan :P






Skicka gärna en födelsedagshälsning till Jones, så skulle han säkert bli jätteglad =)

Kommentarer
Postat av: zara

Gratttiiis lilla noonnaa sötnos(K)

2009-10-11 @ 14:02:53
Postat av: Laila

wöwö nu är han fjortis ;D

Hälsa alla

2009-10-11 @ 14:25:36
URL: http://laloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0