Jobb imorgon

hejhej =).

Har som vanligt haft fullt upp med skolan, det tar kål på mig!!. Hade som sagt föreläsning mellan 13.00- 16.00. Det var rätt kul och se att självaste författaren ove Sernhede som har skrivit " Alienation is my Nation, Hiphop och unga mäns utanförskap i Det Nya Sverige", var och föreläste för oss idag. Han hade tagit sig upp från den härliga staden Göteborg till Stockholm för att föreläsa för oss. Det var väldigt intressant ;). Så nu håller jag på att skriva tentamen om det som ska lämnas in senast torsdag morgon.

Mamma ringde till mig mitt i föreläsningen och undrade om jag hade tid/ lust att jobba ett par timmar extra imorgon på förskolan där hon jobbar!?. Självklart sa jag jaa =). Så imorgon blir det jobb mellan 9.00- 14.00, därefter kanske jag tar mig till skolan för att plugga med min lilla grupp.
Vi satt kvar idag efter föreläsningen för att plugga i ett grupprum. Jag åkte hem vid halv sju, var himla trött. Men de skulle vara kvar till 21.00 som vanligt ;).

Nää, nu ska jag gå och göra en kvällsmacka, forsätta plugga och sen blir det natti natt, måste upp vid 8.00 imorgon, vilket var länge sen jag gjorde sist.

Sov så gott mina söta läsare, så hörs vi imorgon =)



Kommentarer
Postat av: Meral

Heeej gumman!



Tack så mycket sötis, lycka till du med de kommande dagarna nu och lycka även till på jobbet imorgon. Älskar verkligen barn! Vad roligt att få jobba på en förskola liksom:D



PUSSSSSSSSSSSSSSIS på dig sötis=))

2009-10-20 @ 01:13:37
URL: http://metrobloggen.se/bambi86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0