Jag? Feminist?

Hej alla små söta =).

Har musik på högsta volym och pratar med söta Meral. Massa tjejsnack, det är allt mellan musik, förhållanden, nagelförlängningar och hårfärlängning =). Älskar att vara tjej =). Det har jag faktiskt inte alltid varít stolt över att vara, som liten ville jag vara en pojke, vet inte riktigt varför. Det kunde/fick göra mer än vad jag fick, därför ville jag också vara en pojke. Men idag är jag mer än stolt över att vara en kvinna, jag älskar kvinnor och har stor respekt för dem, vi kvinnor är starka individer som måste lära oss att respektera varandra istället för att hata varandra. Men det viktigaste av allt vi måste lära oss att stötta varandra ;).
Nu låter jag snart som en feminist, men nej, jag är ingen feminist. Jag älskar män också, alla som visar mig respekt får en massa respekt och kärlek tillbaka ;).

Nää, snart kommer söta Jasi hit, då ska vi sitta och prata och fika,,love it <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0