Inte ett dugg klokare


Hejee mina kära läsare :D

Ligger i sängen halv däckad, är fortfarande sjuk =(. Tog sovmorgon imorse, kunde verkligen inte gå upp, var i skolan vid 12.30 istället. Lunchade med tjejerna innan föreläsningen, som var bland dem värsta om inte den värsta föreläsningen ever!! 1. den var på "engelska", jag gör kaninöron, för att man knappt förstod hans engelska,2. det var himla långtråkigt, 2 timmar kändes snarare som 4. 3. stackars Anno somnade brevid mig. Näää, tyvärr, föreläsningen gav mig ingenting,Blev tyvärr inte ett dugg klokare när jag lämnade salen idag :(.
Kl: 15.00 var det dags att titta på "Flammande byar", som handlade om kriget mellan serberna och bosnier. Jag gillade verkligen filmen, det kan ha varit en hel del propaganda, men vi fick oss ett gott skratt nästan igenom hela filmen. Den är absolut värt att titta på, tyvärr finns nog den inte att köpa eller hyra!! :S

Men, men,,nu väntar pasta med kycklingcurrysås..har knappt ätit på hela dagen, sån blir jag när jag är sjuk :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0