In My Bag!





Kommentarer
Postat av: Fariba

hej gumman..tack..det betyder mycket! jag har varit så trött det senaste veckorna ..på allt..på grund av hennes hjärta ...man blir uttmattad på nåt sätt..nu kan jag slappna av ..e du hemma idag ?? eller har du skola så vi kan snacka! ..nä jag ska inte låta henne glömma dej..puss på dej gumman

2009-10-09 @ 08:18:24
URL: http://metrobloggen.se/madi
Postat av: Meral

Heeej gumman!!

Det har du faktiskt rätt i, verkligen roligt att ta del av kompisars vardag genom blogg och få se och läsa om deras upplevleser:D:D Du borde aboslut åka till Hong Kong och Kina! Vill själv resa runt i Kina med samt jättegärna åka till Japan!

Jag kommer upp runt den 20 nästa gång och då ska du, jag, Jasi och Asraa absolut ta och fika!!!!Kommer bli både mysigt och skoj att ses igen efter lång tid:D:DVad har du för dig idag då???



PUSSSSSSSSSsss på dig gumman!:D

2009-10-09 @ 10:00:52
URL: http://metrobloggen.se/bambi86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0